lunes, 25 de abril de 2016

LAYOUT: SUMMER IN SEPTEMBER

Hello everyone!, hope you're doing fine, I'm so happy because I just finished my September 2015 Project Life, 3 more months and then 2016!!, well not completely, because I'm going to make an album for my boyfriend so I'll be stuck in 2015 for a little while.

Today I wanted to share with you my last layout of September.  I don't know if you have noticed, but I like to chose one base color per month; so, for September I chose a variety of blues (my favorite color). I like to make my albums in a monthly way or to document important events, that's the reason I always have from 3 to 5 layouts per month. 

Hola a todos!, espero que estén muy bien, estoy muy contenta porque al fin termine el mes de Septiembre en mi Project Life del 2015, 3 meses más y me paso al 2016!!, bueno mentiras, haré un álbum para mi novio así que estaré un poquito más en el 2015!

Así que hoy quiero compartirles mi último layout de Septiembre.  No se si lo han notado, pero para diseñar mis páginas, me gusta elegir un color base, así todo combina y se ve más bonito.  En este mes mi color base fue el azul (mi color favorito).  Además hago mis de forma mensual o mejor dicho, documento lo que considero fue importante en el mes, por eso siempre hago de 3 a 5  páginas por mes.


Another layout using my handmade embellishments, they're so cute and saved you a lot of time, definitely I need to make more fringed hearts, I put this one outside the pocket, and I loved it because it gave texture to the layout.

Me encanta usar los adornitos que yo misma hago, lucen muy bien y te ahorran mucho tiempo, estoy segurísima que haré más de estos corazones en el futuro, este lo puse por fuera del bolsillo y me gustó porque le dio textura a la página.



I wanted to keep simple this card, it has a lot going on, so I've just tangled gold ribbon on it.

Esta tarjeta la mantuve muy simple, ya tenía mucho en ella así que solo le enrede un poco de listón dorado.


Normally I used a lot of pictures on my layouts, but I like to put little clusters on each one, to make it look pretty and to pop up; and it serves to give a title to the pictures.

Normalmente uso muchas fotos en mis layouts, pero me gusta ponerles pequeños clusters en cada una para que se vean más bonitas y hacerlas destacar; además generalmente le dan un título a la foto.



Thanks for stopping by, have an awesome week :) 

Gracias por visitarme, que tengan una bonita semana :)

Laura..