domingo, 10 de abril de 2016

LO: WILD SUMMERTIME

Finally I got some time to scrap, I'm still a little behind on my 2015 album, but I'm making progress, one layout at a time right?..
Today I want to share with you another layout from August 2015, that I did yesterday.  My current situation on project life is this: 

1. From my 2015 Album, as you can see, I'm in august, but the good thing is that I have printed all the photos until the end of November (The rest of the photos of august are already in the pockets, but I need to embellish them).
2. I'm planning of making an album as a gift for my boyfriend for our first year together, I have printed some pictures, but I haven't decided the size of the album and I have until October to complete it (To be honest, I'm a little stressed out for this).
3. From my 2016 Album, I haven't done ANYTHING!, how sad is that? :( 

OK, returning to my layout, I always try to use a color range, for example, in this one specifically  l have used  green lime, black, gold and white and I really loved the result.

Al fin me di un poco de tiempo para scrapear, todavía estoy trabajando en mi album del 2015, así que avanzo poco a poco, una página a la vez no?..
Hoy quiero compartirles otro layout de Agosto del 2015, que hice ayer.  Mi situación actual con mi project life es la siguiente: 

1. De mi album del 2015, como pueden ver, estoy en Agosto, la buena noticia es que tengo mis fotos impresas hasta finales de Noviembre y el resto de agosto ya lo tengo en los bolsillos, solo me falta decorar.
2. Estoy planeando hacerle un album a mi novio como regalo de nuestro primer aniversario, ya tengo algunas fotos impresas, pero todavía no he decidido el tamaño del album y tengo hasta octubre para terminarlo, (esto me tiene un poquito estresada :( )
3. De mi album del 2016, no he hecho NADA!!!

Pero como dije, un layout a la vez, así que en esta ocasión utilicé una gama de colores que van del verde lima, blanco, dorado y negro,  siempre seleccionó los colores que voy a utilizar en mis layouts y trato de apegarme a ellos, no me gusta mucho que parezcan arcoiris.



After I finished this layout, I found out that I have used three different stamps, and I'm very happy with that because normally I don't know how to use them, I have a lot of stamps, but I don't always find them a place in my layouts, so this is an accomplishment for me.
Después de haber terminado este layout, me di cuenta que use 3 diferentes sellos, lo cual me encanta, porque normalmente no se como utilizar mis sellos en PL, a pesar de tener un montón de ellos, así que este es un gran logro para mí.



Last week I made some embellishments using scraps and cards from an old core kit, and today I have the opportunity to use one of them that go well with this layout.  I'm definitely going to keep doing this embellishments, it is sooooo easy and you save a lot of time (click here to see my handmade embellishments).
La semana pasada hice algunos adornitos usando pedazos de papel que me van quedando y tarjetas de PL de core kits pasados y que ya me enfadaron, así que utilicé uno de ellos en este layout, porque iba muy bien con la gama de colores que estaba utilizando.  Definitivamente haré más de estos adornos, es muy fácil y te ahorran mucho tiempo (Hagan click aquí para ver mis adornos hechos a mano)


This doily has been forever in my stash and finally I have used it (well, at least a part of it).  As I said, I'm very happy with this layout, yesterday was a productive day.
Este doily ha estado por siempre en mi material de scrap y al fin lo use (al menos una parte de el).  Como dije, estoy muy feliz con el resultado de este layout, realmente fue un día productivo ayer para mí.



The thing I like the most of been sharing my layouts with you, is that I'm progressing every week, blogging has become a motivation for me and keeps me on the track, so I'm moving faster on my 2015 Album #YAY
Lo que más me ha gustado de estar compartiendo mis layouts con ustedes es que progreso un poco cada semana, bloguear se ha convertido en una motivación para mi, así que estoy avanzando más rápido en mi album del 2015 #YAY

Laura..