martes, 3 de mayo de 2016

LAYOUT: CELEBRATING HIS BIRTHDAY!

Hey everyone!, as I have said, I've been very inspired lately, maybe for of all the beautiful things I've seen in honor of the (inter)National Scrapbook Day, I'm planing to buy some things to grow my stash, I've been saving money for this special day, so I hope to find pretty good deals.
Today I wanted to share side B of the 6 x 12’’ insert I’ve made for October 2015, we were celebrating my boyfriend’s birthday, so I bought him a chocolate cake with strawberrys and then we went to the baseball game, it was Wednesday, so we saved the party for Saturday.

Holaaa!, como les he dicho, últimamente me he sentido muy inspirada, probablemente es por la fiebre del Día (inter)Nacional del Scrapbook, estoy planeando comprarme algunas cositas, ya ven que eso de comprar material de Scrapbook o Project Life es adictivo. Espero encontrar buenas ofertas, ya que he ahorrado un poco de dinero para este día.
Hoy les quiero compartir el lado B de mi funda 6 x 12’’ que hice para Octubre del 2015, estábamos celebrando el cumpleaños de mi novio, así que le compré un pastel de chocolate con fresas y luego fuimos al juego de béisbol; el cumpleaños fue en miércoles, así que festejamos hasta el sábado.



OMG!, that chocolate cake was awesome, it had all kind of crushed chocolates and strawberrys over the top; so I only used a stamp by Take 10 Kits, puffy stickers and enamel dots to decorate it. The white card with the quote is from Studio Calico.

OMG!, les juro que ese pastel estaba increíble, tenía todo tipo de chocolates aplastados y fresas arriba; así que solo decoré la foto con un sello de Take 10 Kits, puffy stickers y enamel dots. La tarjeta blanca de enseguida es de Studio Calico.


On the middle card, I’ve put my journaling (written with my typewriter of course), and I layered small things to create a cluster. And I did the same in the 6 x 4’’ final photo.

La tarjeta del medio la usé para poner mi journaling (obviamente con mi máquina de escribir), y puse algunos adornitos en capas para hacer un clúster, al igual que en la foto de abajo.



 

Thanks for stopping by :)
Gracias por visitarme :)

Laura..